Травел Форум

Последни публикации

Страници: [1] 2 3 ... 10
1
За форума / Girls in your city for night
« Последна публикация от Kpaanov - Август 03, 2024, 11:39:24 pm »
2
За форума / Beautiful Womans in your city - Real Women
« Последна публикация от Kpaanov - Юли 22, 2024, 09:01:18 pm »
Connect casually with like-minded individuals on the ultimate dating platform.
Pretty Girls in your city
3
Мнения за туристически агенции и туроператори / ABAX EOOD
« Последна публикация от RumenD - Февруари 09, 2023, 01:05:44 pm »
Здравейте,

искам да споделя мнение за туроператор АБАКС ЕООД. В началото на тази година решихме да ходим в Мароко, платихме капарото, но за съжаление се оказа че не ни е възможно през април да отидем. Решихме да се откажем два месеца преди заминаването. Информирахме туристическия ни агент Марвъл он Борд ЕООД. Оказа се че дължим не 50 лв, а 150лв. Договора е подписан от страна на ПЪТУВАЩ - съпругата ми, а тя е наречена в началото ПОЧИВАЩ. И понеже в договора са името ми и това на детето, искат и от нас да касират по 50 лв. По телефона АБАКС ЕООД се държаха исключително високомерно и ни препреатиха към Марвъл он Борд ЕООД.

Да се откашеш 2 месеца по рано, защото детето ти е 7 годинки, трябва да се явява на приемни изпити за 1 клас и да ти поискат 150 лв неустойка.
Възмутително!
 >:(
4
Мнения за туристически агенции и туроператори / Avia Tur
« Последна публикация от Eva_G - Декември 25, 2022, 06:26:53 pm »
Здравейте,
Предстои ни пътуване с Авиа Тур за Чанаккале за Нова година в 5 зведния хотел Колин. Може ли да споделите мнение за туроператора, защото ни уведомиха по телефона, че ни местят в Гелиболу, край Чанаккале в хотел Hampton By Hilton. Писахме на хотела, но няма резервация с нашите имена. Ако има други хора за тази екскурзия, моля да споделят дали имат някаква информация. Благодаря
5
Мнения за туристически агенции и туроператори / Re: Мнения за АБАКС ООД
« Последна публикация от Марио Райчев - Декември 21, 2022, 11:44:00 am »
Ние сме на 98% удовлетворени от  круиза по Нил от 10/12/22 до 17/12/22 г.! Двата процента от стоте не зависят мисля от Абакс, а още по-малко от нашите гидове Стефан,Стоян и Ясер, които са абсолютни професионалисти и въпреки стреса и умората им направиха това изживяване наистина незабравимо и неописуемо с думи! Благодарим искрено и на тримата като им желаем здраве и още много години да водят екскурзии и почивки по цял свят, като се надяваме да се срещнем отново и с тримата защото за нас ще бъде удоволствие и привилегия. От Марио и Милена Райчеви гр.Плевен
6
Искам да споделя опита си за пътуване, организирано от ТА"Поход" за периода 10.12.2022 г. - 11.12.2022 г. до Димитровград/Сърбия/ с включени посещение на "Пирот, Погановски и Суковски манастири, 1 нощувка, 1 закуска,1 вечеря с включена жива музика и неограничена консумация на алкохолни и безалкохолни напитки". Използвам кавички, защото е цитирано от договора. Цял екип от 28 човека сме с нагласата да изкараме добре и с усмивки, купон и добро настроение да си пожелаем "Весели празници". Уточнявам, че сумата по договор беше заплатена според изискванията на туроператора, съобразно поставените от него срокове.
Дотук - добре! Пътуването се осъществява с автобус, чийто седалки са мокри. Недопустимо! Но г-н Величков /разбирайте управителя на ТА "Поход"/ се вози отпред, където е сухо. Е, хайде сега... та да не е далече Пирот. Ще се издържи!!!
Дотук- ще го понесем! Следва посещение на Пирот, Суковски манастир, но до Погановски манастир е невъзможно стигането. Защо? Защото "автобуса ще стане кабрио", цитирам Валентин Величков. Е, хайде сега... то за толкоз пари- това е. Та 155.00 лв. - пари ли са!?
Дотук- не е добре! По предварителна уговорка нощувката трябва да бъде в хотел "Бес Балкан"/Димитровград/. Да, ама... не! В центъра на Димитровград, екипът разбира, че няма да се спи в хотела, а в къщи за гости. Внимание! Не се "уреждайте" с лукса да спите в такива стаи, категория - липсва, хигиена- също. Пътуващите решават да опонират на г-н Вальо, че уговорката е друга, а именно- нощувка в хотел "Бес Балкан" със съответната вечеря в хотела, но за свое оправдание, той смрънква, че бил обявил предварително тази постановка на едно лице от персонала/разбирайте на мен, защото в този момент не съм там/. Е, г-н Величков, защо решихте, че Вашият непрофесионализъм някой трябва "да плати" с уронване на личния ми авторитет?
Г-н Вальо, аз съм градила, изграждам и ще продължа да градя доброто си име и доверие у хората, с които работя и не бих позволила на такива недостойни като Вас хора да ме петнят и злепоставят, и насаждат мнение, че съм в състояние да ги подведа.
Дотук - непочтено! При уточняване и разпределения в т.н. стаи, нахалството на г-н Вальо, е да предложи на при семейни двойки да се настанят допълнително други колеги, за да бъде изпълнен капацитета на стаята!!!
С едно уточнение, че по-голяма част от пътуващата група са жени. Това го подчертавам, за да разберете какви условия бяха предложени на хората, за да си изкарат "приятно". Стаите, в които се настанихме са отдалечени от хотела на 400-500 метра. За да се придвижим дотам се наложи да ходим пеша, под дъжда в тъмното, въпреки че г-н Вальо обеща, че ще бъде осигурен транспорт. Не! Такъв нямаше! Ами, ако се беше случило нещо непредвидено, касаещо нашата безопасност?
Вечерята! Нямам думи - вода се наливаше от чешмата, платата - оскъдни...
Но г-н Вальо не беше с групата си, а съпровождаше друга група, в друга посока. Нека те Ви разкажат за преживелиците си!
Дотук - ужас! Но нещата няма да останат само дотук…..
Г-н Вальо, работете това, което можете!
Изкарахте някакви пари сега, ще изкарвате още кратко време. А после? 
Успехът зависи от Вашето отношение, което на Вас Ви липсва.
Успехът е всеки ден да бъдете по-добър.
Какви са Вашите мечти, г-н Вальо? Успешен ли сте?
ОСТАВЕТЕ В ТОВА ПОПРИЩЕ ДА РАБОТЯТ ХОРА - ПРОФЕСИОНАЛИСТИ, ХОРА С ДУША!
7
Абсолютно съм съглассна с Вас. Пътувахме през октомври 2022 с "Бохемия" до Йордания и преживяхме пълен кошмар!
1. От летището, както сме си със зимните дрехи ни натовариха на автобуса и директно в пустинята дори до тоалетната не можахме да отидем.
2. На летището нямаше вц и не спряхме никъде за такава, а тази екскурзоводка от българската страна каза да стискаме, не предупреди, че в пустинята водата струва 5 динара малката, да си купиш.
3. Местният "екскурзовод" Халед, не обяснява нищо, само показва къде каква болница има, какъв завод и някакви тъпотии, малко факти от Гугъл, не каза нищо за набатейците, за историята.
4. Не ходи с нас като екскурзовод, пуска ни, ние по чуждестранни екскурзоводи се "лепим" да чуем нещо.
5. за парите първия ден още в Акаба, вместо да обясни, да каже нещо, курс, какво, къде, дай 14 динара, ако искаш да ядеш, ей това е чейндж, тук сменяш, това е тук да купуваш. Добре, че не отидохме с него, а седнахме сами в заведение, че измами хората.
6. Мизерен хотел в Акаба, размениха ни с други от групата, които всички се познаваха. Ще приложа снимки
7. В Петра заваля порой с гръмотевици и той, вместо направи нещо, да предложи да сменим дните, най-нагло каза, че това ще ни струва 200 динара за гориво, а той беше виновен, защото програмата нямаше нищо общо като последователност с описаната в сайта на "Бохемия".
8. Арогантното поведение на служителката на Бохемия, когато дъждът заваля и ние се опитахме да кажем, да се направи нещо и тя се държа като пълна простачка, вместо да обясни, да предложи варианти, абе нещо, поне.
9. В свободният ден, Халед заряза всички О в Аман, без пояснения къде-какво има, а други пъти, с други фирми, са ни предлагали с автобуса да ни закарат до центъра или нещо подобно.
10. Непрекъснато ни водеше на много по-скъпи места, излъга нещо за някаква фондация, че били евтини сувенирите, добре че не го послушахме, цените бяха космически!!! Едно магнитче с мозайка - 10 динара, което е около 30 лв.
11. Пълната и постоянна промяна в програмата, НО не направиха изключение за Петра и шляпахме в пороя.
12. Спестява важна информация за туриста, остава в теб чувство, че си измамен
13. Имаше специално отношение към другата половина от пътниците, които почти всички бяха някакви зъболекари от Перник, а Халед е учил зъботехика в Пловдив.
14. Излъга за плажа в Акаба, който беше някак изкопан като лагуна и морето, едно блато с тиня, а платихме 15 динара на човек за това "удоволствие", вътре нямаше места и докато не се развикахме не искаха да ни изкарат шезлонги и чадъри. Много неприятно.
15. Разликите в автобусите - диспенсър за вода, климатик за багажника отгоре, тоалетна, а нашият авробус - пълна мизерия. Добре поне, че климатикът работеше.

Аз първоначално бях платила за Израел, но отмениха датите. Предложиха ми вариант за други дати, но за 1 седмица не можем да си сменим така отпуските, а като си поисках парите, за да ходя на друго място - до 14 дневен срок щяли да ми ги върнат. Демек - след отпуската ми и да не мога да реагирам. Все пак не говорим за 200 лв. И се принудих да избера пак от тяхната програма.
8
Здравейте,
Бях на почивка в Алания, хотел Selena. Изключително съм доволна от представителя на фирмата за хотела Белгин, който беше достатъчно добър да ни запознае с всичко, което ни беше необходимо.
Това, което не ми допадна, че екскурзиите, на които се бях записала - до Анталия на 27.09 и до Памуккале на 30.09 бяха с гид на английски език. Никой не ме предупреди предварително за това. Хареса ми разходката, но не разбрах нищо от обясненията на гида.
Моля, имайте предвид, че в Турция отиват и хора, които не знаят английски език!!!
9
За форума / Не пътувайте с Мондел Травел
« Последна публикация от тоника - Октомври 03, 2022, 07:56:49 am »
Бяхме на екскурзия в Италия, организирана от Мондел Травел. Жената с която пътувах падна, счупи си ръката и беше гипсирана. Това отне 2 дни.  В четвъртък, на летището в Болоня, отказаха да я качат в самолета, защото не са минали 72 часа от гипсирането. И тя остана сама на летището. Жената е на 65 години и не знае италиански и английски. Екскурзоводката   се прибра в България. Оказа се, че автобусът на фирмата, след като ни е оставил на летището е тръгнал към България. Обяснението на екзурзоводът беше, че няма смисъл да се обажда на шофьора да се върне и да вземе жената, защото той вече е далеч от летището и няма да му е удобно да се връща. От Мондел Травел все пак купиха самолетен билет за друг полет, но объркаха датата - вместо за 30.09 (когато всъщност няма полет) билетът е за 30.10. На следващия ден са и се обадили да я питат как е и да я "успокоят", че няма да я карат да плаща за сгрешения билет.
Жената се е свързала с представител на друга туристическа фирма в Болоня, който е помогнал да си купи билет за автобус и да се прибере в София.
10
Мнения за туристически агенции и туроператори / Re: Мнения за АБАКС ООД
« Последна публикация от VANESA 47 - Септември 18, 2022, 08:30:34 pm »
От реклама на фирма Пи Груп се записахме с моя съпруг за пътуване до Тоскана!Пи Груп са посредници на туроператор ABAX OOД и са в един офис с тях!???
В рекламата беше включено място за настаняване в хотел MIRO***,но само 6 дни преди отпътуването ни съобщиха,че сменят хотела с Palladio!
Tова е гавра с клиентите,защото Palladio е нещо ,като хоспис!Една изтормозена сграда от годините без двор,басейн,лоби,а вместо ресторант,една трапезария,в която се влиза под строй по нареждане на персонала!Аз посетих хотел MIRO*** и видях,че той предлага 3 декара двор с басейн,обособени кътчета за отдих,лоби бар .....!
Това се повтаря със следващата група,която пристигна след нас на летището!
Схемата е отработена и работи !
Гневна съм и ми се иска много хора да прочетат това и да забравят за ABAX ООД!
Страници: [1] 2 3 ... 10

Връзки

Екскурзии и почивки