Ние също пътуваме с Глобал Тур и сме доволни, ще продължим да пътуваме с тях.
Има общи условия, с които се съгласяваме при подписване на договор. Договорите нали са за това, а не всеки да си прави каквото си иска и да се отказва.
"ІII. АНУЛАЦИИ
III.1. Потребителят може да се откаже от еднодневна екскурзия до 30 дни, преди неговото започване без да дължи неустойка. Отказ от пътуване е налице и при неплащане в срок на дължимата по договора цена. В случай, че потребителят се откаже от организираното пътуване:
III.1.1. От двадесет и девет до петнадесет дни преди датата на отпътуване му се възстановяват 70% от цената на организираното пътуване в лева.
III.1.2. От четиринадесет до седем дни преди датата на отпътуване му се възстановяват 30% от цената на организираното пътуване в лева.
III.1.3. От шест до три дни преди датата на отпътуване му се възстановяват 20% от цената на организираното пътуване в лева.
III.1.4. Под три дни преди датата на отпътуване му се задържа цялата сума за организираното пътуване в лева".
Понеже работя за мобилен оператор и влизайки в наш магазин, клиентите си мислят, че винаги имат право. Освен, че клиентите имат права, ката и имат задължения и ангажименти. Като се откажеш по-рано от абонаментния си план, дължиш неустойка в зависимост от сроковете. И тук е така, топлаата вода не е открита от Глобал Тур. Ако ги нямаше Общите условия, то всеки щеше да се записва и отписва когато му скимне.
Много съм пътувал с Глобал Тур,но никога повече.Бях се записал за екскурзия,но на моят човек изкочи ангажимент.Помилих ги да ме отпишат,а парите да останат за друга екскурзия по-натам.Не можело.Можели да ми възстановят само 30% от сумата.Благодаря!Разочарован съм.Никога повече Глобал Тур.