Избрахме Loyal Travel за Новогодишна дестинация - Върнячка баня. Отпътуване от автогара Сердика на 30.12.2019г., час на тръгване 8.00. Помолени сме да сме на автогарата най-късно до 7.40ч. Ние сме точни и сме там в 7.30ч. На SMS ни е изпратен номер на авобуса ОВ 8768 ВМ. Чакаме до 7.55 - няма такъв автобус. Започваме да звъним на телефонен номер на мъж от фирмата, даден за контакт (Не е ли редно да е на автогарата и поне да ни изпрати, след като няма да пътува с нас ?!?). Същият вдига телефона и ни казва да се огледаме по-внимателно: "Може да е на булеварда, не на автограта" ?!?. Оглеждаме се, проверяваме всички автобуси отново - НЯМА! При повторно позвъняване човекът спира да вдига телефона и ни затваря?!? В 8.05ч. пристига въпросният автобус. Успокояваме се, че все пак ще пътуваме. Поглеждаме пак регистрацията и се оказва, че не е ОВ 8768, а ОВ 8769. Отново започваме да се чудим - да се качваме или да чакаме точния номер. Питаме шофьора и той ни оговаря, че няма представа. Трябвало да закара пътници до Върнячка баня, но кои хора и до кои хотели нямал представа. В крайна сметка решихме да се качим и добре, че го направихме, защото в противен случай щеше да отпътува и ние да си останем на авогарата. Групата в автобуса беше 21 човека. Случайно една от пътничките видя до шофьора списък, прочете го и видяме, че сме на правилното място. На някои беше изпратен правилният номер, на други (като нас) грешен. Госпожи и господа от Loyal Travel не се прави така! В хотел Fontana, в който бяхме настанени (прекрасен хотел!) всички гости бяха от България, но с различни туроператори. При настаняването на масата за Новогодишната вечеря имаше неуредици за нашите места! Ако имаше представител на фирмата с нас (както при другите туроператори) проблемът щеше да бъде много бързо разрешен, а не ние да търсим управител на ресторанта и да започнем с нерви Новогодишната вечер. Никога повече няма да ползваме вашите услуги!