Травел Форум

Некоректна гаранция от ГЕРМАНОС

m_stoilkov

Некоректна гаранция от ГЕРМАНОС
« -: Август 18, 2014, 05:19:16 pm »
2013 година си купих телефон от магазин Германос в Казанлък. За беда телефона даде дефект, който го прави негоден за ползване - губи обхват и не познава мемори картата. Занесох го, за да го ремонтират гаранционно и ми го върнаха след седмица. Никаква разлика, телефона пак си правеше същите проблеми. Върнах го отново и ми казаха, че го ъпгрейтвали и трябва да е наред. Да ама не. Телефона си беше на същото положение .За една година го давам вече за 6 ти път и все така си ми го връщат с проблеми. Мился да сезирам комисията за защита на потребителите. Не искат да ми го заменят или да ми възтановят парите, които до тука съм изплащал до сега. Не знам кои са им сервиза, но са гола вода. А за веригата Германос прочетох в нета само отрицателни мнения. Явно тия хора са решили да се подиграват с клиентите. Ще направя всичко възможно да дам гласност на некоректноста на магазин Германос в Казанлък, за да може повече хора да знаят как мамят клиентите си и как не уважават правата им като клиенти.

ivaylo

Re: Некоректна гаранция от ГЕРМАНОС
« Отговор #1 -: Октомври 03, 2014, 11:21:33 pm »
Големи пумияри са тия от Германос. Отивам аз да си платя сметката в магазинът им на Пиротска и там служителят им ми обяснява как като лоялен клиент съм имал право на флашка с безплатен интернет, с условието, че този интернет с нищо не ме ангажира. Взех аз флашката и след няколко месеца разбрах, че този педеруга ми е удължил договора на мобилният ми номер с една година.
Ще споделя още няколко случки с Германос:
Отивам един път отново да си платя сметката в магазин на Германос. Платих си аз и забелязах, че служителката си записа моя номер на едно листче. След два дни същата ми се обади, тъй като договорът ми беше пред изтичане и ми предложи да заповядал точно в техния магазин, защото имали уникална оферта за мен. Питам я, защо не ми я кажете офертата по телефона, а тя ми отговаря, че не може по телефона и да съм  заповядал при тях, нямало да съжалявам, защото съм бил в програмата им за лоялни клиенти. Отивам аз с добри очаквания а въпросното девойче ми предлага много по-неизгодна оферта, но на по-висок план. Питам я това ли Ви е уникалната оферта а тя стои и мига на парцали.
Другата случка от същия магазин е следната:
Отива жената да си плаща телефона и по същата схема пак й се  обаждат от същия магазин само, че този път беше един педеруга. Тъй като договорът й бил изтичал и тя е трябвало да отиде точно в този магазин да си го преподпише. Е, тя си преподписа договора с Глобул, но в другия край на София. Много са нахални служителите в мобилните оператори, на майка си долните гащи ще продадат, за да получат комисион.

 

Връзки

Екскурзии и почивки