Големи пумияри са тия от Германос. Отивам аз да си платя сметката в магазинът им на Пиротска и там служителят им ми обяснява как като лоялен клиент съм имал право на флашка с безплатен интернет, с условието, че този интернет с нищо не ме ангажира. Взех аз флашката и след няколко месеца разбрах, че този педеруга ми е удължил договора на мобилният ми номер с една година.
Ще споделя още няколко случки с Германос:
Отивам един път отново да си платя сметката в магазин на Германос. Платих си аз и забелязах, че служителката си записа моя номер на едно листче. След два дни същата ми се обади, тъй като договорът ми беше пред изтичане и ми предложи да заповядал точно в техния магазин, защото имали уникална оферта за мен. Питам я, защо не ми я кажете офертата по телефона, а тя ми отговаря, че не може по телефона и да съм заповядал при тях, нямало да съжалявам, защото съм бил в програмата им за лоялни клиенти. Отивам аз с добри очаквания а въпросното девойче ми предлага много по-неизгодна оферта, но на по-висок план. Питам я това ли Ви е уникалната оферта а тя стои и мига на парцали.
Другата случка от същия магазин е следната:
Отива жената да си плаща телефона и по същата схема пак й се обаждат от същия магазин само, че този път беше един педеруга. Тъй като договорът й бил изтичал и тя е трябвало да отиде точно в този магазин да си го преподпише. Е, тя си преподписа договора с Глобул, но в другия край на София. Много са нахални служителите в мобилните оператори, на майка си долните гащи ще продадат, за да получат комисион.