Травел Форум

МЕГА МОНТАЖИ

Неактивен H.R.N

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Профил
МЕГА МОНТАЖИ
« -: Септември 03, 2015, 01:39:28 pm »
Здравейте!
Пиша този пост, защото съм толкова вбесен от поведението на фирма „МЕГА МОНТАЖИ“, че просто не мога да опиша. Цяла година планираме основен ремонт, събираме пари, оферти, майстори и т.н. Всичко вървеше по план, докато не дойде време за входната врата. Проучвах многото възможности, които ни предлагат различните фирми и се спрях на врата от “Врати София“.  :(
Избрахме си модел, цвят и  любезната служителка ни спретна договора, подписахме, платихме капаро и зачакахме. Още в магазина ни казаха, че монтажа се извършва от друга фирма, уж от специалисти в областта. Името на фирмата на въпросните супер професионалисти е „МЕГА МОНТАЖИ“. Е, добре. След повече от седмица ми позвъниха по телефона и си уговорихме среща за идната сряда, за 14 00 часа. Направих множество уговорки, за да се освободя и да мога да отида на монтажа. В сряда около два без десет отидох в апартамента и зачаках. Чаках ли чаках и така, стана 15;00, после  16;00 в 18;00 нервите ми не издържаха, звъннах във фирмата. От там леко кисело ми отговориха, че работното им време е изтекло преди около 5 минути и не знаели къде точно се намират екипите им в момента, но гарантирали, че щом са направили уговорката си за днес, ще дойдат. Сллед като и аз повиших тон и казах, че е недопустимо да ги чакам повече от четири часа и да нямам никаква информация, дали изобщо са наясно, че имат монтаж и на моя адрес ми дадоха номер на някакъв мениджър. Обадих се, отново разказах историята и мъжът ми каза, че вероятно има проблем да запазя спокойствие и той ще ми звъннел след малко. :D
Малкото време беше около 50 минути. Съобщиха ми че екипът идвал и до половин час щял да е при мен.
Дойдоха около 20 00 часа и започнаха монтажа.  Ручаха и тропаха по никое време ама има ли значение, че дигат такава гюронтия. В края на краищата след около час и малко ми казаха, че били готови, да сме подписали и айде лека вечер. Огледах аз вратата и видях, че не са ми монтирали едно уплътнение в долната й част. То това точно беше и причината да избера толкова скъпа врата. Казах им аз, -момчета тука трябваше да има уплътнение, а те ме питат дали съм сигурен, май съм се объркал, ако е имало от склада са щели да го дадат. И отново звънене по телефоните. Накрая стана ясно, че съм прав и се разбрахме да го монтират до края на седмицата. Докато се уточнявахме, забелязах, че и проблеми с монтажа на касата има. Има няколко луфта между касата и стената. Момчетата ми казаха, да ги снимам и да ги пусна на мейла на фирмата, за да минело като рекламация. Мениджърката щяла да уреди час за поправка, тъкмо тогава те щели да си сложат и уплътнението.
Направих снимки, написах подробно описание, какво не е наред и го пуснах по мейла. След седмица нищо, никой не ми позвъни, не ми и писаха.
След още една аз се обадих, получих някакво извинение и обещание експерт да мине и да види какво не е наред. Че нали ви изпратих снимки бре хора!- помислих си аз, ама реших, че е някаква фирмена политика.
В петък половин час след уговореното време един господин пристигна.
 Е, няма да се оплаквам, нали не бяха 5 часа.
Та, въпросният експерт ми каза, че това леко разминаване не е било толкова голям проблем според него, а уплътнението мога да си го взема от магазина и да си го монтирам и сам. След като се сопнах и обясних, че за мен е проблем, чисто новата ми врата да стърчи по ъглите и да е изкривена, и че ще се обърна към агенцията за защита на потребителите, този експерт ми каза, че и той имал правото да се обърне към оценяващо щетите лице и за него нямало проблем да се разходим до съда. Аха, значи имате опит в оплакванията, помислих си аз.
Останах твърдо решен да си отстоя позицията и след кратък спор, се разбрахме да отида до фирмата за вратите и да взема уплътнението, а майсторите щели да дойдат и да го сложат, после щели да управят до колкото могат и касата. Добре, взех си аз уплътнението, и зачаках, минаха около три седмици, ремонта беше приключил и оставаше само тази малка подробност, за да мога да си отдъхна. Никой не ми звъня и така един ден аз реших да се обадя, разбрахме се за следващата вечер, след 18;00часа. По старата схема, мина час, минаха и два в 21 00 ми звъннаха и казаха, че са се забавили на последния монтаж и нямало как да дойдат. Направихме поредната уговорка за следващия ден.
Тогава се разигра абсолютно същата сцена.
В момента цели три месеца след началото на този ужас аз все още чакам да дойде някой и да ми отдели не повече от 20 минути, за да поправи собствената си грешка.          
Некомпетентност, наглост и безобразие от страна на фирма „МЕГА МОНТАЖИ“.   Просто нямам нито думи нито сили да се занимавам повече с това.     

 

Връзки

Екскурзии и почивки