Травел Форум

Последни публикации

Страници: [1] 2 3 ... 10
1
АБАКС.БГ!! Никога повече не бих избрала тази агенция! Период на почивката: 10.09-17.09 Кампания.
Изключително лоша организация! Тотален непрофесионализъм от страна на "лицензираните екскурзоводи".Италия е красота,италианците са любезни,гостоприемни,всичко с марката Italy е идеално! Но безобразно грубото отношение от страна на БГ-екскурзоводите,липсата на каквото и да било време за разглеждане на градовете ВГОРЧАВА почивката максимално.
Дами и господа от АБАКС.БГ,
спекулирате и ЗЛОУПОТРЕБЯВАТЕ с доверието на нас туристите,които бяхме избрали офертата Ви!
Моля,назначете професионалисти,които наистина могат да допринесат за доброто Ви име в БГ,а не изнервени и нелюбезни(по БАЙГАНЬОВСКИ) аматьори,които са се самоопределили като екскурзоводи! Никога не избирайте тази агенция,както и посредниците й-ние бяхме с ТОП ТРАВЪЛС.(впоследствие се оказа,че тур-операторът е АБАКС).
2
Здравейте,

Пиша отзива, за да бъдат предпазени, колкото се може повече хора от този изключително нагъл, нелюбезен и некоректен туроператор.

Причините за нашето мнение са следните:

1.   Публикуват невалидни оферти, зарибяват те да заплатиш почивката ( в пълната ѝ стойност, без предварително обаждане – 1200+ лв), след което ти се обаждат –„тази оферта е невалидна, ще ви изпратим по мейл сходни предложения, за да си изберете или в краен случай ще ви върнем парите“;
2.   Изпращат два линка към хотели (само линк,  без никаква допълнителна иформация, пък ти си избирай);
3.    Избираш си „нарочно по-евтината“ (според тях- 970лв) нищо, че преди това си дал с 200+ лв. отгоре и се започва с проблемите;
4.   Пристигаш в хотела и виждаш „ситните редове на офертата“ – Има два типа стаи в двузвезден хотел – ЕКСТРЕМНО ГНУСНИ и ЛУКСОЗНИ. Рабира се, за да си им по-евтин на агенцийката, са те набутали в гнусната стая с хлебарки, по техните думи “със скромно обзаведена баня“ (меко казано противна), без да са изпълнили дори едничкото ти желание да бъдеш на двойно легло с половинката си, а не на две отделни;
5.   Обаждаш им се, за да сигнализираш, че никъде не ти е споменато, че има два типа двойна стая и направен ясен паралел какво предлага едната и какво другата;
6.   Наглата „дама“, опитала се да завърши Туризъм, мислеща си че ще обиколи света, ама уви, се пробва да ти вмени, че ти си си виновен, защото си си избрал ЕВТИНИЯ хотел и едва ли не си си платил да спиш с хлебарките. Разбира се бързо забравя, че си избрал по-скъпа оферта в началото, все пак така са я учили в университета да върти продажбите;   
7.   „Дамата“ ти обещава, че ще направи нещо по въпроса в понеделник и ще ти върнат мейл или обаждане с възможните опции за преместване;
8.   ПОЗНАЙТЕ – МЕЙЛ, ОБАЖДАНЕ – НЯМА.

Нямам какво да коментирам повече. Докато има такива миши фирмички с купени лайкове във фейсбукА, ще има измамени клиенти. Вече е сигнализирано в институциите, които дали ще направят нещо или не, няма значение, поне вие не се лъжете да използвате тези хора, защото в някои страни не са толкова приятелски настроени към бългрите и ако разчитате, че сте платили на „сътрудник“ в родна България, сътрудничество от тези смешници, няма да получите.

Данни на фирмата:
Име: „ХОТЕЛТВ“ ООД
ЕИК: 204530165
Адрес по официални данни – гр. София, ул.Янтра 12, ет. 1.
3
До Г-Н Емил Ганчев! Мисля, че ние фирма Амигос97 постъпихме честно и коректно с теб и ти изплатихме всичко до последната стотинка, за което имаме и документи! И е жалко за теб, че намесваш и семейството на работодателя ти, защото който копае гроб на другия сам пада в него. А до колкото знаем доста фирми си сменил и все не ти е платено, и също така не си работил три месеца! Явно може причината да е в теб. Голяма злоба голямо нещо. На нас нищо няма да ни се върне защото ние сме били коректни както с теб така и с другите работници, и да наистина господ гледа кой лъже! Не те е срам!
4
Новини / Мнение за Хидропарк Вятърните мелници
« Последна публикация от Petar21 - Август 05, 2018, 11:13:56 am »
Имате ли впечетления от там?
5
Черен списък на заведения за хранене / Черен списък на ресторантите в София
« Последна публикация от Katya - Август 03, 2018, 04:40:36 pm »
Ресторант Жадната Ламя
Address   
ул. "13-ти март" № 2
Sofia, Bulgaria

Аз имах доверие на този ресторант, заради изключително качествената кухня, нищо препържено, нищо люто, никакво прекаляване с подправки. Затова редовно водех внука си на обяд или вечеря там.
На 28/07/2018 някой изрод (без извинение) от кухнята на ресторанта реши да се пошегува с внука ми, който е на 3 и половина години и още не говори - изпрати му кюфтета, в които имаше повече черен пипер отколкото месо, и подлютени пържени картофи. След първата хапка внукът ми продължи да се държи за устата и да плаче до 4 часа на следващата сутрин. Не можа да де нищо и на следващия ден. Аз не спах изобщо, той спа 4 часа, за малко да ни блъсне кола на следващия ден защото и двамата бяхме съвсем изтощени. Да, аз също опитах една хапка и устата ми гореше и на следващия ден.
Не бива да е възможно изроди безнаказано да изтезават децата ни.
6
Мнения за туристически агенции и туроператори / Re: Мнения за АБАКС ООД
« Последна публикация от iva - Август 02, 2018, 10:57:51 am »
       Здравейте. За голямо наше съжаление, ние също ползвахме услугите на Абакс и отново в Марина клуб Бая Домиция.
Бих искала отново да потвърдя голямото си разочарование и от хотела и от фирамата туроператор. Хотелът не отговоря
на категорията си, малки стаи, без балкони, малки, високи прозорчета, редица неуредици в стаите, бедна на избор и бързо свъшваща  храна, персонал, който трудно комуникира с клиентите на език, различен от италианския.
Курортът като цяло също не е особено впечатляващ - меко казано.
А на клакьорите на Абакс бих казала- цените, на които се предлага  почивката в този хотел са обявени и всеки може да ги провери. Хотелът е 4 звезден / отговаря за най-много 2./  Бедняшки ли ви се струва?
7
Мнения за туристически агенции и туроператори / Re: Мнения за АБАКС ООД
« Последна публикация от Vasi - Август 01, 2018, 11:04:20 am »
Вие не сте ли знаели къде отивате, не сте ли търсили одзиви за хотела в интернет. Избирате най-евтините предложения, икономични варианти, ами какво да е за малко пари? Като искате лукс, като искате да сте специални платете си малко повечко и си изберете хотел с повече звезди и имайте претенции. Защо не пишете колко звезди е бил, колко сте платили, дали предложението е било промоционално, плащате мизерни пари и очаквате туроператори и хотелиери да ви падат на колене. Защо няма оплаквания от 5* хотели, защото там не ходят мизерници, но ако ходеха щеше и от там да са недоволни. Нискобюджетните туристи са най-капризни и претенциозни, мислят си, че целият свят се върти около тях, защото зимата са мизерували, за да отидат на почивка. Този който не е пътувал и не е виждал той е ограничен а и ще търси компенсация, че имал негативни емоции, брей а ако хванеш вирус от водата кой ще ти е виновен, Нептун ли или пак туроператора, щото ще го заплашиш с КЗП!
ИЗВОДА Е, КОГАТО ПЪТУВАШ ИКОНОМИЧНО НЕ МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ЛУКС
8
И отново за Абакс. Този път на почивка в х-л Марина клуб Италия- Неапол.
Стар хотел, с малки тъмни стаи с прозорци на 1.6м. височина, с връвчица под тях- за простор разбира се, счупена дъска на тоалетна,  неработещ климатик, светлинни ефекти в стаята, недостатъчно контакти, недобре почистени стаи. Добре сготвена храна,  но недостатъчна, беден избор, обикновено студено основно.
И отново при поискване на някакво обещетение за причинените ни отрицателни емоции и неудобства туроператорът щедро предлага 100лв. отстъпка, разбира се само и единствено при ново пътуване чрез тяхното посредничество.
     НИКОГА ВЕЧЕ!


9
На 21.07.2018г. бях екскурзия до пещерата Проходна и Гео парк "Златна Панега".Екскурзоводката,която се представи като "Крис" още преди тръгването ни от София беше кисела,сърдита и се караше на всички.С качването в автобуса заяви,че най-важният човек е тя!
Пътуването ни мина в сричане и заекване от нейна страна.Не се беше подготвила по никакъв начин.
След като пристигнахме на паркинга,тръгнахме уж за пещерата,която е на 300м. Ходихме повече от километър по поляните на 33 градуса без никаква сянка докато "Крис" ни убеждаваше,че входа на пещерата е съвсем близо.Аз лично смятам,че е смешно и непрофесионално екскурзовод да разчита на навигацията на телефона.
До тук добре,всеки греши.Човешко е. НО! След като и беше направена забележка,защото в нашатра група 90% от хората бяха възрасти,някой от тях бяха и с бастуни.Освен,че не се извини,тя започна да напада и да се кара на хората. Отговорът и беше:
"Ами след като не можете да ходите,няма да се зписвате на екскурзия! Ето сега ми развалихте настроението! "
Знаете ли колко е грозно някой да си е платил за определена услуга,а насреща да му се карат?!
При връшането ни от "нищото" една жена с бастун падна лошо.Крис дори не разбра,защото вече и бяхме развалили настроението и сърдейки се
си вървеше сама напред.След като явно получи телефонно обаждане се върна при нас и отново арогантоно попота:
"Разрах.че е паднала някаква жена,защо не ми е съобщено?!"
Вместо да попита дали жената е добре и дали всичко е наред тя
пита защо не и било съобщено! Я стига!
За съжаление сагата не свършва до тук.
Благодарение на нейното "малко" объркване всичко след това беше много набързо. Никой нищо не рабра,защото както вече споменах-тя беше сърдита! През цялото време се държеше нагло,арогантно и заповеднически.
След като казах.че ще уведомя фирмата за нейните действия тя и шофьора на автобуса се изсмяха.Явно са недосегаеми. При потеглянето ни от Геопарка беше обещано на хората да спрем на Ябланица,а беше спряно на Ботевград. Хората бяха разочаровани за пореден път този ден.
При наближаване на нашата крайна спирка (София) прекрасната ни екскурзоводка започна да ни съобщава предстоящите дестинации.
Жалкото и смешното тук беше,че хвалеше и препоръчваше всички,на които тя ще бъде екскурзовода,а останалите плюеше.
Чухме изрази от типа "Там няма какво да се види" "Скучно е" "Не ви препоръчвам да ходите там" и "Там няма какво толкова да правите"
Лансираше своите дестинации доста грозно и непохватно.
Изрично бях попитала в офиса по кое време е прибирането в София и от там ми отговориха,че е около 21ч.
При пристигането реших все пак да попитам защо трябваше да бързаме толкова при положение,че имахме толкова много време.
Получих отново подигравателен присмех от страна на шофьора и екскурзоводката и в 18:30ч. бяхме на площад "Александър Невски".

Знаете ли?! На мен лично ще ми трябва доста време да забравя ужасяващата "Екскурзия". 
Надявам се да бъдат взети необходимите мерки.
Наистина е недупостимо това,което всички преживяхме в този ден,
благодарение на некомпетентността на една арогантна дама.
10
Като допълнение, препоръчвам на бъдещите екскурзианти да се информират предварително колко тур оператора организират екскурзията, защото при нас / Екскурзия до Загреб,Верона и Венеция на 27.06.2018г./ се получи нещо страшно бяха се събрали четири тур оператора вследствие на което прекарахме 80% от времето в път в автобус който явно беше прародител на всички автобуси.Цяло чудо е че този дядо не се разпадна по пътя за което основна заслуга имат двамата шофьори Любо и Наско който бяха невероятни за което им благодарим.За разлика от тях екскурзоводката Ана е под всякаква критика. Жената наистина знае много, но просто няма дар слово, не може да подреди мислите си и повтаря някой неща по сто пъти /  без преувеличение /, освен това се оказа злобна и отмъстителна, защото явно ядосана на основателните ни претенции реши да ни го върне тъпкано и успя. Заради нея не успяхме да видим най голямата забележителност на Венеция, а после съвсем целенасочено ни излъга и ни остави два часа и половина да храним хищните ята комари на Punta Sabbioni, вместо да се разхождаме във Венеция. Изобщо организацията беше отвратителна, всичко се правеше на бегом не видяхме почти нищо от градовете който посетихме, а отговора на всичките ни оплаквания от страна на милата Ана беше, аз нищо не мога да направя такава е програмата. Затова драги пътешественици информирайте се предварително с какъв автобус ще пътувате и колко точно места ще посетите, за да не останете със някакви мъгляви спомени /от иначе красивите градове / схванати тела, потни от липсата на такава невероятна екстра за 21 век като климатик в автобуса,мръсни защото в един от хотелите липсваше друга невероятна екстра като топла вода, уморени до смърт от дългият път и пискливият и дразнещ глас на някой екскурзовод който просто не става за тази работа.
Страници: [1] 2 3 ... 10

Връзки

Екскурзии и почивки