Травел Форум

Мнения за АБАКС ООД

Мнения за АБАКС ООД
« -: Септември 04, 2014, 06:31:44 pm »
Споделете вашето мнение за АБАКС ООД

Неактивен trip_advisor

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Профил
Re: Мнения за АБАКС ООД
« Отговор #1 -: Януари 05, 2018, 01:27:06 pm »
Връщам се със смесени чувства от пътуване по Нил, организирано от АБАКС съвместно с египетския туроператор Travco. Хотелът в Хургада и корабът по Нил бяха сменени в последния момент. Нямам забележки по отношение на новия хотел, но вместо каюти с балкони, както беше обявено първоначално, плавахме на кораб, чиито прозорци не се отваряха. Единственото проветрение беше през климатик, настроен единствено на температура под 20 градуса и разнасящ миризма на дизел от машинното. Корабът беше бавен в сравнение с други подобни, които ни задминаваха, та не можа да навакса закъснение, натрупано от около 10-часово спиране поради друг заседнал кораб. Заради това последния етап по Нил бяхме превозени с автобус. Местният екскурзовод Ясер заедно с българския водач Стоян Широв направиха всичко възможно да се спази програмата, така че успяхме да посетим всички забележителности. Гореща благодарност към Стоян!

Изглежда никой от АБАКС не си е направил труда да пропътува предварително маршрута - и при най-добро стечение на обстоятелствата трансферите с автобус не могат да се направят в рамките на разумна продължителност на деня. Самото пътуването Хургада-Кайро-Хургада с автобус е над 10 часа, което е за сметка на времето, прекарано на пирамидите или в музея. Трансферът Асуан-Хургада отне 11 часа с един шофьор. Шофьорът ни пое в 8 часа сутринта в Ком Омбо, за да ни остави в 2 часа сутринта на другия ден пред хотела в Хургада - т.е. имаше активен работен ден от 18 часа!!!

Чартърният авиопревозвач ALK (Air Lubo), който АБАКС използва, е друга тема. При подписан договор, в който имахме право на 20кг чекиран багаж, отново в последния момент бяхме информирани, че чекираният багаж е само 13кг.

Самолетът, който ни закара в Хургада е престоял там 8 дена, за да ни върне обратно. Така хората, закупили почивки, са били натоварени да платят почивката и на екипаж от 7 души!

Самолетът на ALK (Air Lubo) с идентивикация LZ-DEO, в който бяхме около 160 пътници, се оказа с 4 аварийни изхода, които не могат да се отварят. Аварийните люковете са здраво завинтени с метални планки към креслата. Добре, че имахме безавариен полет, което си е въпрос на шанс.

Накратко:
1) Горещо препоръчвам пътуване с кораб по Нил
2) Ако приемете офертата на АБАКС или посредниците му, бъдете готови за безсънни нощи, прекарани в автобус
3) Рискът с ALK (Air Lubo) е само за ваша сметка

Re: Мнения за АБАКС ООД
« Отговор #2 -: Юли 31, 2018, 11:09:40 am »
И отново за Абакс. Този път на почивка в х-л Марина клуб Италия- Неапол.
Стар хотел, с малки тъмни стаи с прозорци на 1.6м. височина, с връвчица под тях- за простор разбира се, счупена дъска на тоалетна,  неработещ климатик, светлинни ефекти в стаята, недостатъчно контакти, недобре почистени стаи. Добре сготвена храна,  но недостатъчна, беден избор, обикновено студено основно.
И отново при поискване на някакво обещетение за причинените ни отрицателни емоции и неудобства туроператорът щедро предлага 100лв. отстъпка, разбира се само и единствено при ново пътуване чрез тяхното посредничество.
     НИКОГА ВЕЧЕ!



Неактивен Vasi

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Профил
Re: Мнения за АБАКС ООД
« Отговор #3 -: Август 01, 2018, 11:04:20 am »
Вие не сте ли знаели къде отивате, не сте ли търсили одзиви за хотела в интернет. Избирате най-евтините предложения, икономични варианти, ами какво да е за малко пари? Като искате лукс, като искате да сте специални платете си малко повечко и си изберете хотел с повече звезди и имайте претенции. Защо не пишете колко звезди е бил, колко сте платили, дали предложението е било промоционално, плащате мизерни пари и очаквате туроператори и хотелиери да ви падат на колене. Защо няма оплаквания от 5* хотели, защото там не ходят мизерници, но ако ходеха щеше и от там да са недоволни. Нискобюджетните туристи са най-капризни и претенциозни, мислят си, че целият свят се върти около тях, защото зимата са мизерували, за да отидат на почивка. Този който не е пътувал и не е виждал той е ограничен а и ще търси компенсация, че имал негативни емоции, брей а ако хванеш вирус от водата кой ще ти е виновен, Нептун ли или пак туроператора, щото ще го заплашиш с КЗП!
ИЗВОДА Е, КОГАТО ПЪТУВАШ ИКОНОМИЧНО НЕ МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ЛУКС

Неактивен iva

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Профил
Re: Мнения за АБАКС ООД
« Отговор #4 -: Август 02, 2018, 10:57:51 am »
       Здравейте. За голямо наше съжаление, ние също ползвахме услугите на Абакс и отново в Марина клуб Бая Домиция.
Бих искала отново да потвърдя голямото си разочарование и от хотела и от фирамата туроператор. Хотелът не отговоря
на категорията си, малки стаи, без балкони, малки, високи прозорчета, редица неуредици в стаите, бедна на избор и бързо свъшваща  храна, персонал, който трудно комуникира с клиентите на език, различен от италианския.
Курортът като цяло също не е особено впечатляващ - меко казано.
А на клакьорите на Абакс бих казала- цените, на които се предлага  почивката в този хотел са обявени и всеки може да ги провери. Хотелът е 4 звезден / отговаря за най-много 2./  Бедняшки ли ви се струва?

 

Връзки

Екскурзии и почивки